vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mångkultur drogliberaler och chemtrails
Hej!
Som alla vet är det en hel del andvändare på detta forum som diskuteras saker som mångkultur,patriotism,förintelsen,droglegalisering eller feminism.
och jag skulle tro dessa ämnen diskuteras av 3 andledningar

1 Att det faktiskt är en del av Illuminatis agenda
2 Att dessa ämnen är tabu och något som alla kan se och väcker diskutioner tankar och känslor hos folk.
3 Att "vaken.se" faktiskt är ett bra forum där yttrande frihet råder.

Och visst ska man kanske inte profilera sig för hårt i vissa ämnen som ex förintelsen om man vill nå ut till massan, men att inte få diskutera dessa ämnen på det ett forum som kallar sig "vaken" utan att bli kallad "nazist" av "andliga människor" tycker jag är skrattretande och larvigt.

Många människor kommer få betala ett högt pris för att de vågar säga sanningen!
Zundel fick nyligen fem års fängelse för att han hade en åsikt!
och om Zagami är vad han utger sig för att vara och får hotellser av norska säkerhetspolisen, så förstår ni väl att detta "informationskrig" inte är en dans på rosor där den som som delar ut mest "kärlek" kommer segrande ur striden.

Fler sanningsägare kommer fängslas och få sina liv förstörda det kan jag lova er.

Tänk på att Sverigedemokraterna fick över 20% av rösterna i vissa kommuner och över 150000röster så jag tror inte man förlorar så mycket mer "aktivismmässigt" på att prata om mångkultur en andra ämnen.
jag menar här har vi en kategori i forumet som heter "chemtrails" där folk på fullaste allvar menar att eliten ( som enligt vissa är ödlor) sprutar ut gifter på oss för att göra oss avtrubade?

Om vi leker med tanken att vaken blev ett politisk parti som skulle ställa upp i valet 2010 och vi valde profilera oss i 10 frågor och en av dom var
"mångkultur" och den andra var "chemtrails" vad tror ni man skulle bränna mest skepp med?

"Att säga sanningen i en tid av förljugenhet är en revolutionär handling"
G Orwll

Masken

Edited by maggot on 2007/2/17 16:02:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mångkultur drogliberaler och chemtrails

See User information
Ställ dej frågan masken............vad är det som gör att det är 1300 pers...reggade på sidan, men 13 pers som diskuterar ämnen........? jo det är en alternativ nyhetssida som beses av många som betraktar oss (vi som inte kan hålla kjäften) med både avsky och beundran för att det rotas fram både det ena och det andra som inte kommer ut i mainstreem.....och det räcker med punkt 3 men var är dom andra 1287........?

Posted on: 2007/2/17 17:21
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Hur ska jag kunna veta vart dom är?
vi är dock mer en 13 aktiva

Anonym
Det som gäller för svenson är inte att det är farligt att prata om invandring, mångkultur osv.. alla vet att det är ett problem. Däremot tycker inte svenson om att prata om partier som SD, ND, NSF osv.. det är detta svenson är väldigt rädda för.

Ta NyD t ex. Kom in i riksdagen direkt, det var ett väldigt "fientligt" parti egentligen, mycket "värre" än SD är idag.

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Det som gäller för svenson är inte att det är farligt att prata om invandring, mångkultur osv.. alla vet att det är ett problem. Däremot tycker inte svenson om att prata om partier som SD, ND, NSF osv.. det är detta svenson är väldigt rädda för.

Ta NyD t ex. Kom in i riksdagen direkt, det var ett väldigt "fientligt" parti egentligen, mycket "värre" än SD är idag.

Jag vet inte hur många gånger jag har ståt vid hammarkullens språvagnshållplats eller i angereds centrum småpackad och pratat om mångkultur med invandrare eller vanliga arberarsvenskar....
men jag kan inte minnas en enda som inte hållit med mig i det stora hela (om de nu velat diskutera) och jag har aldrig varit nära åka på stryk eller något sånt...

Dock en gång när jag var på kellys krog i linnestan (där 90% är svenskar och de flesta från medelklassen skulle jag tro)
iaf där spelades ebba gröns "staten och kapitalet" och jag sjöng med och en sån där grabbig stämmning skapades inne i krogen.
vi gick ut för att snacka lite för hans skulle röka...
efteråt frågade några "coola peircade svarkläda killar" mig vad jag röstade på i valet.
och ja sa att i kommunvalet var jag med och fick fram "Sverigedemokraterna" och några andra killar kom fram och började putta på mig kalla mig nazist osv...
jag fick inte förklara mig så jag gick därifrån med svansen mellan benen och de "förkylda" därinne med mössor och palestinasjalar verkade inte bry sig....

Den dagen när SD kom in i kommunen var det demostartioner mot rasism och 80% av dom som demosterade var svenska medelklassmänniskor med levisjeans DR.martens kängor och palestinasjalar..

Anonym
Ja såna människor som du pratade om nu är ju extremister med för mycket fritid. De borde utnyttja sin fritid med att ta reda på vad SD verkligen står för istället tycker jag.

Bra exempel på hyckleriet som finns i det här landet är ju den där dokumentären som gjordes under valet 2002, där man intervjuade kommunpolitiker från de etablerade partierna i invandringsfrågan.

Ett annat bra exempel är ju den filmen som du (maggoth) länkade till nyss "det var bättre förr"
Dessa människor är helt medvetna om problemet, men så fort en bra lösning dyker upp så backar alla direkt i rädsla för att bli kallade det värsta man kan bli kallad för i det svenska samhället nämligen "rasist", finns iof ett värre ord "nazist".

Hoppas att denna mentaliteten ändras snart.

Anonym
Jo antisemit eller konspirationsteoriker är ju andra skambelagda ord.

Anonym
Så den stora frågan är väl, hur ska vi få svenson att tänka om?

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Så den stora frågan är väl, hur ska vi få svenson att tänka om?

På dom bara!
som bennybear säger

Anonym
Jag tror lösningen ligger i att vi måste kunna erbjuda människor någonting. Och då menar jag annat än vetskapen om vad problemet är.

Ett alternativt samhälle som kan erbjuda arbete, trygghet och gemenskap. Det kommer snart bli omöjligt att bo i mångkulturella områden, vi måste skapa ett samhälle i samhället.

Anonym
Jag vet inte vad men kravaller kommer nog bryta ut i sveriges förorter oxå..
men vi är ju alla offer för ett mångkulturelt system som ingen vill ha jag anser inte "dom mot oss" mentalitet.
isf oss mot dom och dom innebär de styrande

Anonym
Klart att det kommer utbryta kravaller, det har det redan gjort ett antal gånger. Vi kommer vi se exakt samma utveckling i Sverige som i USA, Frankrike och Australien.
Det är ofrånkomligt. Personligen hoppas att jag att det kommer snart.. Ironiskt nog så är det ju invandrarna själva som bokstavligen måste banka in vett i skallen på svensken för att den ska börja göra något åt problemet som vi har idag.

Anonym
Quote:

Bjornir wrote:
Klart att det kommer utbryta kravaller, det har det redan gjort ett antal gånger. Vi kommer vi se exakt samma utveckling i Sverige som i USA, Frankrike och Australien.
Det är ofrånkomligt. Personligen hoppas att jag att det kommer snart.. Ironiskt nog så är det ju invandrarna själva som bokstavligen måste banka in vett i skallen på svensken för att den ska börja göra något åt problemet som vi har idag.

hehe

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper