Vakencorner
|
Anonym
|
Pyramid med ögon sa en kompis, hurdå sa jag, när jag....
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
PLÖTSLIGT INSÅG:
VAFAN DET SER JU UT SOM ETT FÅGELHUVUD BOHEMIAN GROVE!! OCH JAG SA ATT JAG SAKNADE MOLOCH!!!! Så nu frågar jag: Visst är detta en fågelskalle? Gå till 4:28 och pausa videon. Är det ett ugglehuvud i pyramiden? http://www.youtube.com/watch?v=RIT2QobohEg&mode=related&search= P.S. Har skickat Duran infot till Alex Jones, så nu får vi se. ![]() |
||||
|
||||
|
Re: Pyramid med ögon sa en kompis, hurdå sa jag, när jag....
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det var som fan! Chauffeur-låten är ju annars bra..
Posted on: 2007/6/5 15:37
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe, nåja...
Här iaf texten: Out on the tar plains, the glides are moving All looking for a new place to drive You sit beside me so newly charming Sweating dewdrops glisten freshing your side And the sun drips down bedding heavy behind The front of your dress - all shadowy lined And the droning engine throbs in time With your beating heart Way down the lane away, living for another day The aphids swarm up in the drifting haze Swim seagull in the sky towards that hollow western isle My envied lady holds you fast in her gaze (chorus) (chorus) Sing blue silver And watching lovers part, I feel you smiling What glass splinters lie so deep in your mind To tear out from your eyes, with a thought to stiffen brooding lies And Ill only watch you leave me further behind (chorus) (chorus) Sing blue silver Sing, sing.. blue silver (theres more to this kind of camouflage) (more than just colour and shape) (whos going now, in to a classiomatic? )
Posted on: 2007/6/5 15:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
MEN DET ÄR JU EN HEL UGGLA I PYRAMIDEN
JAG ÄR JU SÅ KASS PÅ ATT SE HELHETEN De svarta rektanglarna är ju vingar och det horisontella strecket högt uppe på pyramiden är ju toppen på huvudet! Jag är hundra på att refrängen: SING BLUE SILVER är ett anagram!! Men vad? ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Haha, en annan grej, som är intressant med den här låten,
är att den tydligen bara har funnits med i en TV-utsändning. Den finns inte att köpa, som live DVD!!! De inser att den är kontroversiell såklart. Och varför inte sätta refrängen som låt titel? The Chauffeur, nämns ju ingenstans i texten. NÄÄÄÄÄ, DET ÄR NÅGOT VÄLDIGT SKUMT MED "SING BLUE SILVER". Antingen har det koppling till något satanistiskt, eller så är det ett anagram, som man inte vill att någon skall veta utom de invigda! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Var är de första tonerna ifrån, de första fem sekunderna - någon ET-film?
Lite som de ligger där och aliens gör sina grejer. Blue silver... silver kommer efter guld - Elvis var guld... Blue Hawaii...
Posted on: 2007/6/5 18:37
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2007/6/5 18:46
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bra uppfattat Novax! Visst är det från Närkontakt av 3:e graden? På slutet när de skall kommunicera med utomjordingarna i UFO:t |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Yes, Sing blue silver=Evil Sub Lingers(ondskefull ubåt stryker omkring) Estonia, eller hur! Tsunamin i Thailand(med hjälp av mini nukes). Och Duran Durans "Playing with Uranium" får ju sin förklaring. De(Trilats) åker omkring i ubåten och placerar ut kärnvapen, för att döda folk/skjuta av beståndet(som prins philip sa), genom tsunamis och jordbävningar. I View to a kill(Duran Duran sjöng ledmotivet), skulle desutom skurken sätta igång en världs depression genom en jordbävning, igångsatt av kärnvapen, i Silicon Valley. Detta är mycket komprometterande fakta. Jag är ju inte tvärsäker på att ALLT stämmer, men skumt är det! Duran Durans medlemmar känner David Rockefeller väldigt bra, DET är jag däremot tvärsäker på! ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Duran Duran har en hel del bra material, det skall sägas, men jag
säger det igen, skriver man låt texter som denna, då har man inte alla hästarna hemma. Lyssna speciellt vid 1:40 in i låten då en dov röst repeterar något som låter som Moloch.Ren satanist dynga http://www.youtube.com/watch?v=S9wfBHdxEi8 Vi borde skicka David Rövefeller och Duran Duran på en rymdresa utan slut, nedfrysta till 0 Kelvin grader. Då kan främmande civilisationer få se hur ondska från planeten jorden ser ut. ![]() |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login