vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

Stolt att vara vit.

See User information
Proud to be White

March 18, 2007 Proud To Be White !!

Someone finally said it!!!

How many are actually paying attention to this?

There are African Americans, Mexican Americans, Asian Americans, Arab Americans, Native Americans, etc., and then there are just Americans.

You pass me on the street and sneer in my direction.

You Call me "White boy," "Cracker," "Honkey,"
"Whitey," "Caveman" ... and that's OK.

But when I call you Nigger, Kike, Towel head, Sand-nigger, Camel Jockey, Beaner, Gook, or Chink ... you call me a racist.

You say that whites commit a lot of violence against you,
so why are the ghettos the most dangerous places to live?

You have the United Negro College Fund. You have Martin Luther King Day. You have Black History Month. You have Cesar Chavez Day. You have Yom Hashoah. You have Ma'uled Al-Nabi. You have the NAACP. You have BET.

If we had WET (White Entertainment Television) ... we'd be racists.

If we had a White Pride Day .. you would call us racists.

If we had White History Month we'd be racists.

If we had any organization for only whites to "advance" OUR lives ... we'd be racists.

We have a Hispanic Chamber of Commerce, a Black Chamber of Commerce, and then we just have the plain Chamber of Commerce. Wonder who pays for that?

If we had a college fund that only gave white students scholarships ... You know we'd be racists. There are over 60 openly proclaimed Black Colleges in the US, yet if there were "White colleges" ... THAT would be a racist college.

In the Million Man March, you believed that you were marching for your race and rights. If we marched for our race and rights, you would call us racists.

You are proud to be black, brown, yellow and orange, and you're not afraid to announce it. But when we announce our white pride ... you call us racists.

You rob us, carjack us, and shoot at us. But, when a white police officer shoots a black gang member or beats up a black drug-dealer running from the law and posing a threat to society ... you call him a racist.

I am proud.

But, you call me a racist.

Why is it that only whites can be racists?

There is nothing improper about this e-mail.

Let's see which of you are proud enough to send it on.

Posted on: 2007/3/19 4:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Stolt att vara vit.

See User information
Vad e det här för skit.

Posted on: 2007/3/19 10:44
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jävla Nazi-skit är vad det är!

När i vår historia gick afrikanerna ut i erövringståg och förslavade vita och stal deras lands naturresurser?

Bennybear, du är en rädd liten pojke, kramade mamma dig aldrig som liten?

Posted on: 2007/3/19 10:50
I Empower in order to Survive Commanding Instinct I seal the Store of Life Force With the Overtone tone of Radiance I am guided by the power of Space

See User information
Ja bennybear saknar helt klart någon form av empati som är naturlig för andra människor. Verkar som han missat hela poängen med livet. Frågan är om ens mamma kan rädda honom.

Posted on: 2007/3/19 11:05

See User information
extreme och kamera, det där var dumt sagt.
Sa aldrig edra pappor till er att better do your homework.

Ligger ni fortfarande i det rosa färgningskaret?

Ni har ju läst en del på forumet och borde inte behöva snacka plumt och felaktigt om bennybear.

Kamera du verkar av inlägg att döma vara på känslonivån - svingar man sig högre då kommer sådant kramsnack att ersättas av ändå bättre saker...

Posted on: 2007/3/19 11:15
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Och som på beställning dyker desinformatören novax upp med uppbackning åt hans desinformationskollega. Deras enda syfte verkar vara att sprida främlingsfientlig propaganda samt säga till andra att de har fel. Vad är poängen liksom?

Vad gör dessa människor med nazistiska åsikter på vaken?

Varför dyker de upp i varandras trådar för att försvara varandra?

Posted on: 2007/3/19 11:19

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
Och som på beställning dyker desinformatören novax upp med uppbackning åt hans desinformationskollega. Deras enda syfte verkar vara att sprida främlingsfientlig propaganda samt säga till andra att de har fel. Vad är poängen liksom?

Vad gör dessa människor med nazistiska åsikter på vaken?

Varför dyker de upp i varandras trådar för att försvara varandra?

hörredu du din kramare, du kan ju kolla på de sista dagarnas postningar apropå "beställningar". Inga postningar där från mig där bennybear skrivit - varför skulle jag inte skriva i denna tråd om du kan göra det?

Du borde kunna se lite vidare på vad saker ytterst handlar om - du är ju ändå på vaken - eller söker du sådant som din mamma inte gav dig?

Du ska inte bland bort kort och sammanhang som du gör tycker jag -
är det främlingsfientlighet om ett cellmembran står emot att ett virus penetrerar cellväggen? Är kanske en t-lymfocyt en främlingshatare?

Återkom när du fattat vad tex bennybear skriver om - du bli annars en desinformatör.

Posted on: 2007/3/19 11:30

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Novax

du har fel

Posted on: 2007/3/19 11:35

See User information
Quote:

MMidian wrote:
Novax

du har fel

midjan... apropå "beställning"...
Då är snart rosa mjukisdagiset samlat, som på beställning.

nej

det
ligger
som
inte
för
mig
att
ha
fel

Jag vet inte när jag sist hade fel.

Din analys och uttömmande redogörelse i inlägget... vad ska man göra med den... vad "pratar" du om?

Posted on: 2007/3/19 11:48

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
novax.
Du visar din sanna sida om och om igen.
Om du vill skapa motsättningar är du något fel ute.
Jag tror de enda motsättningarna vi får se är dem du har i dig själv.

Spelar snart ingen roll om du är Illuminati, SÄPO eller en vanlig jävla tönt som hamnat snett i livet och vill pajja för andra. Vi ser vem du är, hela din nazi-symbol skriker sanningen om dig. Dessutom saknar du det patetiska underhållningsvärde man brukar få ut av människor som dig. Du är bara tragisk att se. Tråkig helt enkelt.

Kan du dra härifrån? Ta med dig alla dina lobbyist-polare. Hejdå.

Posted on: 2007/3/19 12:28

See User information
Det som är felet, du skulle aldrig kunna inse att du har fel, orkar itne lägga ner energi på en disskusion som aldrig kommer leda någon vart.

Starta din white power dag, hylla din vita ras. Vi har mkt att vara stolta över. gmo,nwo,konsumtionssamhället och att vi har lyckats uttnyttja samtliga u-länder för att kunna hålla våran höga VITA standard.

hell yeah WHITE POOOWER

Posted on: 2007/3/19 12:30

See User information
Quote:

MMidian wrote:
Det som är felet, du skulle aldrig kunna inse att du har fel, orkar itne lägga ner energi på en disskusion som aldrig kommer leda någon vart.

Starta din white power dag, hylla din vita ras. Vi har mkt att vara stolta över. gmo,nwo,konsumtionssamhället och att vi har lyckats uttnyttja samtliga u-länder för att kunna hålla våran höga VITA standard.

hell yeah WHITE POOOWER

Du gör som du brukar - postar mixade saker. Är det tråd om global warming, då är dina inlägg om "andra miljöproblem" osv.

Du sprider en syn på dig själv nu som bara är ditt eget fel.

Du verkar inte alls ha greppat vad det hela handlar om. Du sätter saker mot varandra, nu gäller det raser. Vad håller du på med tro?

Du kanske är smittad av aktivist- och/eller politiska tankar?

Kan du inte försöka att fokusera lite? Annars blir det bara att du postar din egen snävsyn hela tiden.

Denna tråd visar på ditt sätt och att du är fast i stereotypt tänkande. Vakna vet ja
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... at&topic_id=5362&forum=10

Posted on: 2007/3/19 12:45

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
novax.
Du kan snacka hur mycket skit du vill, du lurar inte någon.
Sanningen är att du är en liten rädd tönt som lägger all din energi på fel plats. Om du har problem med "raser" så har du större problem med mig och många andra som inte gillar människor med dina destruktiva och fega synsätt.

Sanningen kommer snart träffa dig i ansiktet, med knytnävar om det behövs. Finns gott om människor där ute som mer än gärna kan plocka ner dig på jorden. Hoppas för din skull att det inte behöver bli jag som gör det. Efter all kränkande skit och nedvärderande propaganda som du och dina vänner sprider på forumet så har ni en hel del att betala för, retroaktivt.

Det här är ingen jävla lek.
Lämna sandlådan.

Du leker med riktiga synsätt.
Hoppas du inser det.

Posted on: 2007/3/19 12:52

Anonym
Hela begreppet rasist är ett mantra som funkar skitbra på all sorts boskap, vare sig den är vit eller inte.

See User information
Quote:

provoceramera wrote:
novax.
Du kan snacka hur mycket skit du vill, du lurar inte någon.
Sanningen är att du är en liten rädd tönt som lägger all din energi på fel plats. Om du har problem med "raser" så har du större problem med mig och många andra som inte gillar människor med dina destruktiva och fega synsätt.

Sanningen kommer snart träffa dig i ansiktet, med knytnävar om det behövs. Finns gott om människor där ute som mer än gärna kan plocka ner dig på jorden. Hoppas för din skull att det inte behöver bli jag som gör det.

Det är ju nu uppenbarat vilka som har problem.

Kul att du börjar triggas ordentligt, då är dina djupste villfarelser pickade på.

Varifrån får du sådant som att jag eller tex bennybear har rasproblem. Du måste vara väldigt programmerad med andras tankar angående raser och "problem i det yttre" - om du tänker på vad jag brukar skriva så är det att det inte finns problem därute, utan det därute är bara en återspegling eller manifestation av vad vi har gjort med oss själva, våra inre "problem".

Men har man inte ggreppat ruta ett ääään och inte är med på spelplanen då ser era inlägg ut som dom gör.

Posted on: 2007/3/19 13:21

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Iom att disksussionen bara handlar om pajkastning från två håll så låser jag tråden. Vill man diskutera detta ämne på vaken så bör man framföra budskapet på ett bättre sätt så att det blir en givande diskussion.

TRÅDEN LÅST

Posted on: 2007/3/19 13:21
Administrationsgruppen
www.vaken.se

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper