vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Bevisen om Obamas födelse i Kenya var fakade

See User information
http://www.mwakilishi.com/content/art ... -obamas-kenyan-birth.html

Internet inbjuder till fakningar, man måste verkligen inse att det är rena julafton för historieförfalskare.

Själv använder jag sällan internet som källa vare sig för kritik av andras inlägg eller för att vidarebefodra påståenden av olika slag.

Jag använder mig helt enkelt av mitt eget minne. Om än det ibland skulle råka vara så att jag missminner mig så ramlar i allmänhet det hela på plats om fakta dyker upp som motsäger det.

Gamla kalendrar är bra att ha också, det är lite svårt att faka doften av papper som är femtio år gammalt...

Nyskitet doftar också, fast annorlunda.

Spola ner det...

Posted on: 2012/11/1 10:27
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Bevisen om Obamas födelse i Kenya var fakade

See User information
Och den där videon som påstås bevisa nåt, ligger den på internet eller återfinns den i en papperstidning?

Posted on: 2012/11/2 10:51
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vet inte jag läste om det på en sida där många kenyanska expats skriver och som jag brukar för att veta vad som är på g i Kenya innan jag åker dit. Men den innehåller ganska mycket kul grejer, är lite som Vaken för ett par år sedan. Den heter Mashada Forums, regga dig och kolla lite dom skriver mycket om sånt som intresserar folk här också typ religion, politik och annat och det finns mycket godbitar.

Posted on: 2012/11/2 20:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
det verkar gå spöken i hela grejen med Obamas födelseplats. Vita huset har ett så uppenbart fejkat födelsecertifikat på sin hemsida att man förstår att dom vill att det ska bråkas om detta, och att folk ska ledas på avvägar, men ledas till vadå? Ska alla bråka om att han var född i Kenya, för att dölja hans riktiga ursprung? Är Joel Gilbert med sin film "Dreams from My Real Father" kanske inne på rätt spår, rätt plats, men fel far? Vad vet jag, och snart är han förmodligen inaktuell ändå, Rommney var på Bilderberg i år, men det var inte Obama, så..tja vi får se.

Posted on: 2012/11/2 21:09
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Obama har ju öst pengar över Wall Street så dom borde ju gilla honom mer än Romney? Fast nu har många länder i västvärlden dragit åt svångremmen för att balansera budgetarna - men inte USA, konstigt nog. Kanske Romney är tänkt att bli mannen som drar åt svångremmen.

Men nordamerikansk expansion består faktiskt inte enbart av USA. Pengar finns i alla fall i Canada, dom är igång precis överallt i hela världen just nu och har gång i oljeprospektering och gruvprojekt lite varstans.

Nyligen köpte ju en canadensare för övrigt Statoil. Kanske den plötsliga canadensiska expansionen beror på att kapitalet flytt norrut om nu USA plötsligt skulle stranda.

Posted on: 2012/11/2 22:15

Anonym
En Amerikans President är en budbärare, inget annat. Det som kommer ur en sådan foderlucka är dikterat av någon annan kort och gott.
Fokus borde ligga på mer väsentliga ting.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper