vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

The Beatles konspirationen

See User information
Paul MacCartney är inte den alla tror ha är. The Beatles blev ett HOAX. Se artikeln/inlägget på www.sagesman.com

Posted on: 2012/10/28 9:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: The Beatles konspirationen

See User information
Som idé/tanke är denna "story" helt fantastisk. Mind thrilling! Det enda jag inte får ihop än så länge är: hur fick de Fauls stämband att låta som Pauls. Att han var basist, vänsterhänt dessutom på scen. Nå väl. Jag vet inte riktigt hur Paul lät 1965. Deras låtar var mest i high pitch. SHE LOVES YOU YEAH YEAH. Svårt att avgöra.

Ansiktet kan jag förstå att man redan 1966 kunde fixa, framförallt med någon som redan var mycket lik Paul. Sen verkar det ju som att Faul var minst en decimeter längre än Paul. Hmm.

Sen är storyn helt logisk. Beatels var på väg att bli riktigt stora. Mycket pengar på väg in och investerade för många. Men det största var nog Beateles förmåga att ändra/påverka en hel ungdomskultur. Se bara på hur det var -63 och hur det var-69. Två helt olika planeter. Jag tror att planen med Beatels var just det. Att få ungar att röka på och bli korkade i huvudet.

Jag kan, efter lite research hänga på denna idioti fullt ut. Är över 50% övertygad om att Faul blev Paul, man han - Faul - har i så fall gjort det riktigt jävla bra. Så inget skit på Faul Mccartney i så fall. Han har gjort en massa bra skit. Dessutom så är han adlad av Elizabeth själv: Sir Faul of Laurendrers?

Beatels-medlemmarna hade säkerligen något att dölja. De är ju döda allihop. Förutom en? Sir Faul.

Nåväl. Jag gillar denna idé. Den innehåller något mycket djupare än vad man kanske direkt kan förstå. Men med lite eftertanke så.

Just i detta ämne vill jag ha solklara bevis. Någon? Det vore sjukt eftersom det inte är/verkar påtagligt politiskt, då det visserligen är det.

Men egentligen hoppas jag att Paul är Paul. Men jag vill veta.

Posted on: 2012/10/30 21:15
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Laurendrers ska vara:Lurendrejers. Tappade en o annan bokstav... : )

Posted on: 2012/10/30 21:18

See User information
Fan. Ringo lever. Trodde han var död : )

Posted on: 2012/10/31 20:54

Anonym
exakt min tanke, fantastisk story, mind boggeling.
Men nä, den där köper jag inte. Helt omöjligt att skapa en Faul. Kul var det iaf.

See User information
Dokumentären tar upp ledtrådar från album INNAN den påstådda bilolyckan där Paul McCartney sägs ha omkommit. "Revolver" och "Rubber Soul" släpptes INNAN den påstådda kraschen.

http://thepiratebay.se/torrent/612530 ... _McCartney_Really_Is_Dead

Det här är ett rykte som konstruerades i en mediaklass som ett arbete i slutet på 1960-talet och har sen levt kvar.

Det finns många ledtrådar på omslaget till Abbey Road sägs det. Bubblans regnummer är 28IF (Har jag för mig det var [undre raden]) Vilket skulle syfta på han skulle varit 28 om han levt.

Sen håller Paul cigaretten i högerhanden trots att han är vänsterhänt och går passgång med de övriga i bandet.

Formationen sägs också vara:
John först = Präst
Ringo tvåa = Närmast sörjande
Paul trea = Liket
George fyra = dödgrävaren.
Att deras kläder symboliserar detta.

Resized Image

Albumet "Paul is Live" ställer dock detta till rätta, där han har skor på sig. Har rätt fot i marken och håller kopplet i vänsterhanden. Registreringsnumret lyder nu "51IS"
Resized Image

Aha. filmen jag länkade till fanns också där.

Posted on: 2012/11/5 16:48

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper