Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Poesi
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
http://blog.myspace.com/index.cfm?fus ... 66743300&blogID=287675909
http://vids.myspace.com/index.cfm?fus ... dividual&videoid=10874821 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Paradox var bäst, såklart...
Jag håller helt med honom, poesi är bästa sättet att få ut budskapet.
Posted on: 2008/2/12 3:02
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Avslutade nyss denna:
The word of God is lost in the man u aint the last to stand just the first to fall nothing can quench the thirst in y'all so u snort ure 8-ball and the pyramide stands tall and man that is all I dont even know why I keep this up when the same people always listen up and the opposite breed runs in an infinite wheel planning the immediate meal filled with an intricate zeal awaiting the seventh biblical seal that will penetrate the teal ignoring the Divine Within restoring the shine in Yin anxiety for the exterior defines the interior of the inferior that is growing wearier still lost with a fnord word disabling focus on the libertarian cost for the herd ure a sheep this is the wink: "go to sleep dont think" repeatedly told until it is irrefutably so and every other value is commercially sold yes indeed it's mentally bold to value weed over worthless gold to be the breed left out in the cold
Posted on: 2008/2/12 6:12
|
|||
|
Säll är den,
som för sig äger lovord och förstånd uti livet, ty onda anslag man ofta rönt alstras ur andras bröst. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
To rule this planet, you have only one option …
Some call it corruption… Is that actually a surprise? When everything in this world has a price? Beware of the all seeing eye… Miss it, and you might as well say, bye… When the eye is exposed in the people minds… Then there will bee no more brainwashing guides... You can pretend and say what ever you will… But all you have to do is, study the dollar bill... All the signs are there… Don’t pretend you aren’t aware… Pretending will do you great danger… And there will be no saving angel… All we need is open minds… That will expose the lies… When you expose the lies with anger and rage… You will also stand up and say… It’s a stage!!! /Jumalauta |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
anpassa er
assimilera er integrera er i en gränd i clichy-sous-bois en bil står i lågor era slödder era slynglar era värdelösa kräk men vi gjorde ju allt som ni sa vi blev som ni /myrpou
Posted on: 2008/5/13 23:36
|
|||
|
Himmeln är blå, det är det enda jag förstår.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Arm a Gideon
for Armageddon Con a con, Pawn a pawn. Paw upon rifle! Trifle stifles life while wonders won the one that won't budge like fudge on judgement day. Living pra(e)y for that undead decay to resurrect and feast away in New Jerusalem. Christian, Jew and Moslem crusades fade away in Logos so golden who told those golems to behold soul sense. So though the oldest chokers fold'em knowin' no gem of soul can be owed in a silent spider's world wide web of poker deployed decks of jokers still rub shoulders with the goal and these heathen hidden hypnoelites sow seeds of deceit to reap the leap from people to sheep who no longer weep but keep repeating heaps of creepy crap in their deepest sleep as if cogs occupies all cognitive beliefs. And Annuit Coeptis so the way to correct this seems to lead to dead ends or in circles and lead bends all churches of hope to take the side of coping by cooperation with the concept of a one world nation as the final destination. The only opposition are criminal dope fiends, terrorists and despots with wrong volition so God praise our mission to deal out our tremendous power of free decision!
Posted on: 2009/10/15 1:43
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vill se något av seilon här i tråden och ni andra som har något liggande givetvis.
Det regnar på mig, på han, på hon. Det regnar på oss alla utan urskillning eller pardon. Vägens gyttjiga grus bedrar. Branta diken utstöter flämtande suckar fulla av bubblande, grumligt vatten du får en brännande smärta av att tänka på. Är vi framme snart? Jag trodde det när det doftade olibanum, jag tvekade när svavlet osade, sen visste jag inte vad som är fallet. Det föll mig inte ens in att ifrågasätta riktningens natur som något förfallet fast det självfallet är implicerat när jag gled ner längs den hala stigens sida. Jag tävlade, skröt, armbågade mig fram för att få falla först och främst fast förhärdad i att finna föremål att fästa mig vid för att falla fortare för att förhoppningsvis få finna författad frid fast jag förstås nu fattar att febrilitet förintar fullhet. Förstod ej för fallet föll mig i smaken förföljd av mörker tills jag gick vaken. För nöjd för att stoppa den skenande farten Fick jag ändå tag i det som gav mig svaren jag själv behöver för att förstå alla valen som för mig ner, genom, ut och upp ur salen med tusen speglar som gör den vilsne galen Nu när jag har smakat bottenråttans bitterhet och inte ens saknar toppentuppens tapperhet vars styrka ständigt säkrar segersötman så vill jag... Ingenting. Det är mycket lätt ouppnått och än lättare förgått som oförstått, därför är jag här. Här vill jag fråga; Varför vilja veta vad alla vet väl vetandes att vetenskapens vetare inte vet att viljan att veta värst är att inget veta då den som inget vill veta vet mest om vetskap? Väl vandrande på vetenskapens väg varför frågar de sig inte detta(;)? Varför följa efter föregående efterföljare före man efterforskat var föraren hamnat efter förförelsens efterdyningar? Om man tänker efter före eftergiften förfogar över sinnet kan man då fråga sig om man får något svar på detta(;)? Hur få frågade frågor föder ens ett enda svar som inte fortsätter föda flera frågor? För att föra frågorna till sitt slut bör man då inte fråga sig detta(;)? Varför hamnar Allt På Sin Rätta Plats även om kronologisk ordning, så att säga, slumpas fram? Ah! Där är Djävulen! Säger syndaren i sin lust, avund och girighet Här är Gud! Säger den som inte längre står ut med sin ensamhet. Hur ska du hitta hem om det är i mörker du cyklar? Hur ska du komma in genom dörren utan några nycklar? Medan jag pläddrar och bladdrar på kommer något över mig som får mig att bläddra och pladdra så att det kan komma över mig, över er, över alla med eller utan urskillning och pardon. Det regnar på er alla. Må så gå då.
Posted on: 2009/12/15 16:27
|
|||
|
Säll är den,
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Intressanta dikter, här är en vers ja skrev ganska nyligen:
Jag är snart på väg att äga hela näringskedjan. Och vill inte va den som krälar där i leran. Så jag stäcker ut mig som trädets grenar. Styr det hela Förvändlar grus till adelstenar. Vill inte vara med om världen enad. Jag vill ha ording ur kaos, de e det jag menar, Och mitt största begär, det är att leda. Folket och stjäla deras ägodelar. Högt på toppen av berget, de är där jag står. Blodband, följer mina fäders spår. Det onda växer fram ur den säd jag sår. På min kind rinner en glädjetår. Alla dumma får, röstar vart fjärde år. förstår inte strukturen som världen består. Tack till dom för att det går som det går, 2012 kommer bli ett härligt år. Albert gore är fan värd en skål. På några år har han lyckats blivit världsidol. Fantasi, när teori och fakta blandas. rädda världen och samtidigt beskatta alla. En jävulsk plan, vi är bessatt av andar. Så mycket cash i fickan att man tappar brallan. Jag tar mina bröder i hand och gör det jag kan vörda mitt namn, när jag tar över ditt land.
Posted on: 2009/12/15 17:28
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login