Vakencorner
|
Fornhistoriska Jättepyramider i Bosnien?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kolla in detta:
http://video.google.com/videoplay?doc ... 093389&q=bosnian+pyramids http://video.google.com/videoplay?doc ... 296376&q=bosnian+pyramids
Posted on: 2007/4/6 17:18
|
|||
|
||||
|
Re: Fornhistoriska Jättepyramider i Bosnien?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det får man titta på! Vad vet du mer om det med vissa växter? Här är gamla trådar på vaken om de bosniska pyramiderna: Pyramider funna i bosnien Är det europas första pyramider som grävs fram ? "We found a paved entrance plateau and discovered underground tunnels - Sam Osmanagic www.bosnianpyramid.com/ www.bosnianpyramids.org/ http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=14330#forumpost14330 --- Bosniens pyramider Massa länkar http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... at&topic_id=4388&forum=10
Posted on: 2007/4/6 18:24
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Är det europas första pyramider som grävs fram ? svar ja
Växter ja den är lång video jag minns att dom tog upp just detta med att dom bara fanns där typ prästkrage(jag minns kanske del)men 50cm ungefär ..stigarna börjar/slutar i vattnet.
Posted on: 2007/4/6 18:48
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
är inte zlatan från bosnien?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad jag vet så är Zlatan 50% bosanac & 50% Hrvat (kroat) å 100& Skåning ![]()
Posted on: 2007/4/6 21:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sahlinmatematik... det blir ju 0% skåning. ![]()
Posted on: 2007/4/6 21:22
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
LOL..!!
sahlin matte, den va riktigt bra.. hur som helst så finns det en till Zlatan från sverige som lyckats nere i italien.. han valde nyligen det bosniska landslaget framför det svenska.. http://sweden.worldcupblog.org/1/zlat ... ooses-bosnia-instead.html i mitt tycke var han den smartare av dom två.. med tanke på all skit han fått utstå från svedalas berömda smygrasism |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Se vad jag såg direkt det är inte samma Zlatan, typiskt media
snacka om psykist terror på" muslimer" det måste han fått ett vaccin Bosnian/Swedish striker Zlatan Muslimovic chooses to play for the Bosnian national team according to Swedish TV4. Zlatan Muslimovic ser du proxy Muslimovic ett av världens mest kända namn 8/80 år vet vem han är men inte denna "medvetna tabbe" . Jag mailar puko ´t ![]()
Posted on: 2007/4/7 13:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bäste (nåja...) elev. Bra är Sahlinmatte, inte sahlin matte. Varför trycker du på mellanslagstangenten emellanåt... det är så enkelt - vi skriver bara som vi säger. Inte Lut fisk - sjuk sköterska - det är alien - defakto. Du får 20 års kvarsittning.
Posted on: 2007/4/7 14:14
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
sale wrote:
Quote:
Kommunicerar... låt gå, för denna gång... Vad för läte han har för sin så kallade kommunikation har inget att göra med vad han är. Du skrev väl: "Vad jag vet så är Zlatan 50% bosanac & 50% Hrvat (kroat)". Då var pottan full 50 + 50 är 100%. Det innebär om min dator säger fakta att de där 100% skåning istället borde skrivas 0% skåning.
Posted on: 2007/4/7 14:55
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Asiat, de är gula, va? Man kan inte lita på dem... ![]()
Posted on: 2007/4/7 15:18
Edited by novax on 2007/4/7 15:59:14
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
MM kolla själv "en box i ögat )så blir dom oxo blå.. Novax är dom svenskar DÅ, ?
Posted on: 2007/4/7 17:11
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej.
Det jag säger är främst att det kan inte vara mer än 100%
Posted on: 2007/4/7 17:18
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du vat att stockholmare inte kallas för 08;or nu för tiden. Nee dom kallas för 99;0r nu för tiden.Vet du varför? JO DOM ÄR ALDRIG RIGTIGT 100----------------- ![]()
Posted on: 2007/4/7 17:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
pyramider var de va...
![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/4/7 17:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det händer grejer där nere. Grävsässongen drog igång i början på Aprill. Dom har hittat en hel del intressanta saker i gångarna under staden. Undrar bara när man får se något eller läsa i svensk media om detta. Kul och intressant ere i alla fall......
www.bosnian-pyramid.com www.bosnianpyramid.com
Posted on: 2007/5/17 21:48
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login