vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

First China Cultural Festival to be held in Israel

See User information
Israeli audience will have a great opportunity to savor a variety of ancient Chinese culture in the next few months, as the first China Cultural Festival is going to be held in Israel starting from late May.

Zhang Xiao'an, Charge d'Affaires of the Chinese Embassy in Israel, announced on Sunday at a press conference in Jerusalem that the feast will open on May 25 by the renowned Wuhan Acrobatic Troupe of China with the acrobatic show Heroes.

Following the opening performances, a series of different Chinese cultural events will be held throughout Israel, including Chinese folk dance, folk music and songs, arts and crafts, photo exhibitions, plays and movies.

Länk:: http://english.eastday.com/eastday/en ... userobject1ai2845979.html

Posted on: 2007/5/21 23:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: First China Cultural Festival to be held in Israel

See User information
Det gäller att ha Alierade överallt, Fan vad märkligt att man har fest
på ena sidan staketet ,och flyger in räder på andra sidan med bomber.
Dax för att söva kineser på riktigt kanske vem vet?

Posted on: 2007/5/21 23:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kinaregimen gör så överallt, vilseleder, sprider sin dynga, lögner och propaganda. Men partiet är på fallrepet.

Förr sa man att det var en ond triangel: Israel, Sydafrika och Rhodesia, med Kina i bakgrunden. De har massa elakheter ihop, som utveckling av vapen mm. Samtidigt som Kina allierar sig med de mest förfärliga regimer bland araber och länder som Sudan + andra i Afrika - det är lätt för korruppta att köpa länder med pengar.

De som lierar sig med KKP lierar sig med ett ont väsen - den röda draken - det som träder in däri är de som har odjurets märke.

Posted on: 2007/5/21 23:46
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Hö, hö... Här kan man ju faktiskt "Tänka" att det är något "Skit På Gång"

Jag vet ju inte hur ni ser på "Världsläget" - Men jag förväntar mig varje dag ett "WW3" - Och jag kan nog tänka mig att riktigt - även - få igång alla kineser hära - för denna gång så kommer hela världen att brinna!
Det är väl vad Jhawe/Jehova/Jahbulon - kräver!

Det är kanske just under dessa festligheter, som första bomben kommer att brisera - då - där, i Israel - Det menas ju att det kommer att bli en hel del, brakande !

Ett slags "Pearl Harbur" för kineserna, liksom... - sedan, så sätter den då - verkliga - skiten, igång!

Inte för att jag önskar skrämma någon - bara en liten tanke (en stor jävel!) Hö, hö...

Posted on: 2007/5/21 23:47
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper