vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Nestlé-Coca-Cola =samma sak

See User information
Nestlé-Coca-Cola jump on health drinks wagon

News Archives

All news for March 2007
All news for February 2007

31/01/2001 - US drinks giant, the Coca-Cola Company and Swiss group Nestle S.A. announced on Tuesday the further development of their existing joint venture partnership, Coca-Cola and Nestle Refreshments (CCNR).
The venture will be renamed Beverage Partners Worldwide (BPW) and will attempt to tap into the growth potential of emerging beverage segments, in particultar ready-to-drink coffee, teas and beverages with a healthy positioning.
The CCNR, formed in 1991, currently operates in 24 countries and will serve as a foundation from which Beverage Partners Worldwide hope to expand into new beverage segments. The BPW aims to enter new markets, excluding Japan, with both novel and existing products.
The new venture is subject to regulatory approval

http://www.foodnavigator.com/news/ng.asp?id=40096-nestl-coca-cola

Posted on: 2007/4/7 18:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Nestlé-Coca-Cola =samma sak

See User information
Quote:

sale wrote:
Nestlé-Coca-Cola jump on health drinks wagon

News Archives

All news for March 2007
All news for February 2007

31/01/2001 - US drinks giant, the Coca-Cola Company and Swiss group Nestle S.A. announced on Tuesday the further development of their existing joint venture partnership, Coca-Cola and Nestle Refreshments (CCNR).
The venture will be renamed Beverage Partners Worldwide (BPW) and will attempt to tap into the growth potential of emerging beverage segments, in particultar ready-to-drink coffee, teas and beverages with a healthy positioning.
The CCNR, formed in 1991, currently operates in 24 countries and will serve as a foundation from which Beverage Partners Worldwide hope to expand into new beverage segments. The BPW aims to enter new markets, excluding Japan, with both novel and existing products.
The new venture is subject to regulatory approval

http://www.foodnavigator.com/news/ng.asp?id=40096-nestl-coca-cola

Detta är bad news... de most evil tillsammans. Jag läste tidigare idag, jag vet inte om det var på educate... om det här med soda-drycker, och de där andra som alla bälgar i sig, de som låter som att de ger energi, hälsa och refreshing... att de kan vara lika sura som batterisyra och innehålla om det var 12 sockerbitar. Vilken inre förstörelse, försurning mm. Det stod om tänder, att dessa drycker var lika förstörande för tänderna som karies.

Posted on: 2007/4/7 18:16
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
, försurning , = alla sjukdomar på en å samma gång. Jag själv går på dena kur just nu .Tappar ej hår .länge på samma vis(kolla badkaret).
är på min 3 vecka nu . Alla bör äta nässelpulver eller på nässla ,, bästa tid just nu för att plocka...

http://www.phbalans.se/sid.asp?m=4&sid=24

Posted on: 2007/4/7 18:33

See User information
Quote:

sale wrote:
, försurning , = alla sjukdomar på en å samma gång. Jag själv går på dena kur just nu .Tappar ej hår .länge på samma vis(kolla badkaret).
är på min 3 vecka nu . Alla bör äta nässelpulver eller på nässla ,, bästa tid just nu för att plocka...

Jag tittade på nässlorna igår och tänkte plockat idag, men det blev så kallt... Jag tänkte jag skulle försöka mig på att plocka en del och torka - hur det nu ska gå till.

Posted on: 2007/4/7 18:37

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax wrote:
Quote:

sale wrote:

Jag tittade på nässlorna igår och tänkte plockat idag, men det blev så kallt... Jag tänkte jag skulle försöka mig på att plocka en del och torka - hur det nu ska gå till.
Plocka topparna (sköjl rikliktg (kolla så dom är rena från hundkiss fågel bajs mm.lägg på en tidning torka ,strö över sallad mm. allt du äter. lägg i80 gradigt vatten ;drick
du skall ha i dig den biologiska växt saften ,, njut å bli frisk

Posted on: 2007/4/7 18:47

See User information
Quote:

sale wrote:
Quote:

novax wrote:
Quote:

sale wrote:

Plocka topparna (sköjl rikliktg (kolla så dom är rena från hundkiss fågel bajs mm.lägg på en tidning torka ,strö över sallad mm. allt du äter. lägg i80 gradigt vatten ;drick
du skall ha i dig den biologiska växt saften ,, njut å bli frisk

Jag är "frisk"...

Jag tänkte även torka... för att ha under höst/vinter. Det är olka tror jag hur det ska torkas, vilka temperaturer och i skugga etc.

Jag har en bok: Hälsoriktig Konservering... som Lars Adelskogh faktiskt översatte en gång i tiden till svenska. Jag antar att det går med 35-40 grader och i mörkt.

Jag har småtorkat lite förr, och om man gör fel så blir det hö av det man torkar...

Posted on: 2007/4/7 19:04

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Jag är "frisk".

Försök i alla fall att inte dö alldeles för sjuk!

hela denna tråd blev ju fel , novax läs i länken allt finns där.

Jag har småtorkat lite förr, och om man gör fel så blir det hö av det man torkar. Du skall inte röka den...

Posted on: 2007/4/7 19:42

See User information
Quote:

sale wrote:
Jag är "frisk".

Försök i alla fall att inte dö alldeles för sjuk!

hela denna tråd blev ju fel , novax läs i länken allt finns där.

Jag har småtorkat lite förr, och om man gör fel så blir det hö av det man torkar. Du skall inte röka den...

Klicka på länken...
Här är den http://www.phbalans.se/sid.asp?m=4&sid=24

Jo jag känner till det där sedan många år, och har ju skrivit om skräpkalk (kalciumkarbonat) många gånger på vaken + annat i gemet.

Vi är självklart lika försurade som den yttre naturen - det är ingen skillnad - den yttre naturen är bara en återspegling av vad vi gjort med oss själva - vårt eget förfall/fall/devolution. Då kan man ju kalka sig själv om man vill... men på en nivå så är det ju inte fel - kroppen behöver mängder med mineraler. Det är dock inte grundpoängen, eller vad man ska säga - utan man får fråga sig varför man själv är i dessa omständigheter (karma) så här under de yttersta och dåligaste tiderna. Symtombehandling, eller ta sig ut ur det hela - kultivera uppåt hem...

Jag erbjöd även för några veckor sedan att de som ville kunde får köpa en cd/dvd med Kurt, just inspelad. Ingen var intresserad - trots att det var många trådra på g om dessa grejer.

Så då får det ju vara.

Jag skrev för någon vecka sedan att jag var två meter från den bil som JR Ewing i Dallas hade i serien - det var Kurts - och som alla inser - DET är respekt - vilket det inte är att veta allt om Paris Hilton... (skojar...)

Posted on: 2007/4/7 21:09

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Alla vattenintresserade... missa inte det som står om vatten i
Morgellons special and chemtrail fallout

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=41570#forumpost41570

Posted on: 2007/4/8 9:32

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper