Vakencorner
|
"NWO For Dummies"
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hallåjsan!
Blev lite pepp på att försöka sammanställa en sådan. Tänkte att det kanske finns andra som också är det? Som namnet lyder tänkte jag att fokus ska ligga på konkret, lätt tillgänglig och väl sammansatt information om begreppet NWO, ett ämne som spretar åt många håll och för dom helt oinvigda ofta ter sig långsökt och diffust. Jag tänkte själv bara börja radda upp en massa fakta, årtal och historiska data i denna tråd med förhoppningen att ni bröder och systrar ansluter så kanske det till slut kan bli ett flygblad ungefär som det där om 9/11 el nåt.../Peace - Slaget vid Waterloo år 1815. Napoleon förlorar kriget mot engelsmännen. Rothschilds hinner få nyheten först och manipulerar sedan hela den brittiska finansvärlden att sälja sina aktier (consuls). Pundet sjunker extremt i värde. Man köper sedan upp största delen av dessa aktier. När sedan den riktiga nyheten om Englands seger når landet stiger pundet till nivåer långt över de tidigare varpå familjen Rotschild kontrollerar största delen av den Engelska ekonomin. Nathan Mayer Rothschilds uttalande senare samma år. "I care not what puppet is placed upon the throne of England to rule the Empire on which the sun never sets. The man who controls Britain's money supply controls the British Empire, and I control the British money supply." (http://www.iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Rothschild.htm) - Börskrashen år 1929
Posted on: 2010/2/19 2:04
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: "NWO For Dummies"
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det här är bra, jag tar en post här som jag kan redigera senare när jag har tid och lägga till fakta !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hej
Vill passa på att tipsa om mitt dokument Illuminati4dummies http://www.humancreations.se/artiklar/illuminati_for_dummies.pdf Kanske det finns inspiration att hämta där. Och kanske ett NWO4dummies skulle kunna komplettera det på ett fyndigt sätt. Mats på Klar Sikt
Posted on: 2010/3/2 16:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Bra feedback! Quote:
Japp och det är därför vaken.se finns till och används.
Posted on: 2010/3/10 0:41
Edited by jonte on 2010/3/10 3:27:38
Edited by jonte on 2010/3/10 3:39:38 |
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Kanon matsen!! Du skriver mkt bra och är verkligen en klippa! Själv har jag tyvärr haft för mkt att göra på sistone, men tyckte ändå det kändes viktigt att starta denna tråden. Din Dummie är en bra grundstomme! /jonteman
Posted on: 2010/3/10 0:43
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login